Gmina Kuślin Gmina Kuślin

Ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usługi nadzoru inżynierskiego (inspektora nadzoru) przy realizacji inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Kuślin, Michorzewo i Michorzewko, położonych w gminie Kuślin

Kuślin, 2011-03-14

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.2.2011. Nazwa zadania: 

Świadczenie usługi nadzoru inżynierskiego (inspektora nadzoru) przy realizacji Inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla wsi Kuślin, Michorzewoi Michorzewko, położonych w gminie Kuślin

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

I. Nazwa zamawiającego:

GMINA KUŚLIN,

Adres zamawiającego E. SCZANIECKIEJ NR4,

Kod Miejscowość:64-316 KUŚLIN.

Telefon: 61 44 72 724

Faks: 61 44 72 731

adres strony internetowej: www.kuslin.pl,

adres poczty elektronicznej: kuslin@tosa.pl

Godziny urzędowania: od 7,30 do 15,30

II. Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:- www.kuslin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (pok. nr 21). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inżynierskiego (inspektora nadzoru) (Wspólny Słownik Zamówień kod CPV – 71700000-5) - branże w pełnym wymaganym zakresie tzn. branża budowlana, branża sanitarna, branża drogowa i branża elektryczna, przy realizacji inwestycji budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie zawartym w dokumentacji projektowej budowy sieci. kanalizacji sanitarnej dla wsi Kuślin, Michorzewo i Michorzewko, położonych w gminie Kuślin." sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej - 4 324 m" sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 5 270 m" przepompownie ścieków - 6 szt." przyłącza kanalizacyjne - 1 135 m (173 szt.)Koszt robót budowlano - montażowych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi7 572 029,86 zł - netto.Kody Wspólnego Słownika Zamówień:71700000-5 Zadanie "budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Kuślin, Michorzewo i Michorzewko, położonych w Gminie Kuślin" współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytetu III. "Środowisko Przyrodnicz", Działania 3.4 "Gospodarka wodno-ściekowa", Schematu 1 "Budowa systemów kanalizacji zbiorczej" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:  - 2012-05-31

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania:- aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, elektrycznej, drogowej, budowlanej,- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa

2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):

3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3)a. Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, który będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu – wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ,- aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwab.      Inspektor nadzoru robót elektrycznych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert, na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych- aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci i instalacji elektroenergetycznych- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwac.       Inspektor Nadzoru robót drogowych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zmawiającego na składanie ofert, na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych,- aktualne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,d.      Inspektor Nadzoru robót budowlanych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:- co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego do dnia wyznaczonego przez Zmawiającego na składanie ofert, na stanowisku sprawowania samodzielnych funkcji technicznych,- aktualne uprawnienia budowlane- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,

4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga.Cena100 % X.

Miejsce i termin składania ofert:Oferty należy składać do dnia: 2011-03-25 do godz. 12,00 w siedzibie zamawiającegoGMINA KUŚLINE. SCZANIECKIEJ NR 464-316 KUŚLINPOKÓJ NR 15 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-03-25, o godz. 12,15 w siedzibie zamawiającego GMINA KUŚLINE. SCZANIECKIEJ NR 464-316 KUŚLIN, POKÓJ NR 8XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna- nie dotyczy.

XIV. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.XV. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 46496-2011. Data zamieszczenia 2011-03-16         

Wójt Gminy/-/ Jerzy DZIAMSKI 

Opublikowano: 17 marca 2011 14:29

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 1063